שינויים בהרגלי הצריכה

שיווק ברשתות חברתיות - כיצד זה משפיע עלינו

18 באפריל 2013, 20:00 
אוניברסיטת תל-אביב 
שינויים בהרגלי הצריכה

התפתחות הרשתות החברתיות המקוונות ויכולתן הטכנולוגית מהווה כר פורה ליצירת פלטפורמות חדשות לשיווק ופרסום ברשת. בהרצאה נעסוק בהשפעתם של אמצעי השיווק החדשים ונדון באופן בו הם באים לידי ביטוי עבור הקהל מבחינת: פרטיות ברשת, שיתופיות והרגלי צריכה חדשים. באיזה מגרש מונח הכדור, אצל המפרסמים או הצרכנים?       

 

מרצה: גל יעבץ - רכז אקדמי במכון Orange לחקר האינטרנט של אוניברסיטת ת"א,  מאסטרנט בחוג לתקשורת, אוניברסיטת ת'א

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות יש לפנות למערכת הפניות >>