שינויים בהרגלי הצריכה
שיווק ברשתות חברתיות - כיצד זה משפיע עלינו
18 באפריל 2013, 20:00
אוניברסיטת תל-אביב
התפתחות הרשתות החברתיות המקוונות ויכולתן הטכנולוגית מהווה כר פורה ליצירת פלטפורמות חדשות לשיווק ופרסום ברשת. בהרצאה נעסוק בהשפעתם של אמצעי השיווק החדשים ונדון באופן בו הם באים לידי ביטוי עבור הקהל מבחינת: פרטיות ברשת, שיתופיות והרגלי צריכה חדשים. באיזה מגרש מונח הכדור, אצל המפרסמים או הצרכנים?
מרצה: גל יעבץ - רכז אקדמי במכון Orange לחקר האינטרנט של אוניברסיטת ת"א, מאסטרנט בחוג לתקשורת, אוניברסיטת ת'א